Sabtu lps hubi aku x keje, da xde nk g jln mane2 aku ajak g jusco permas, dekt je la ngan umah lebh kurg 20 minit...aku xde beli apa pun kt sana, saje je jln2 cari mkn..
Ari ahad lak aku lepak2 kt umah jer, mls nk kuar sbb hubi pun masuk keje kul 7 ptg, nntkan rushing plak..ari tuh aku masuk dapur awal...aku masak lauk simple jer., daging masak black paper...sayur2 aku xde masak pun lgpun yg sedia ada da abis so satu lauk je la kiteorg mkn tghari tuh..hubi biasa la, kena jga zafran bila aku kt dapur..sian hubi,awl2 lg aku da kejutkan dia sbb anak bujang ku itu mcm tahu2 jer aku ni dh bgun, mula la dia pun bukak mata...zafran kalo xde org nk beborak mula la bising mulut dia, nk org ada sblh dia jer..nk x nk hubi la kene layan si kecik tuh..hehehe



mula2 aku dgr rancak jer hubi aku tuh mng agahkan zafran, xlama lepas tuh aku masuk tgk2 dua2 terlelap..klakar btl la dua beranak nih..da la masing2 lom mandi lg, bole plak pg sambung tdo..aku apalagi, terus snap gamba diaorg tgh tertdo...biasa la, apalag...buat masuk blog aku la...apapun layan....

kt umah








0 comments:

About